CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 10, 2004

Terima Kasih yang tak terhingga

Apa pandangan kalian tentang template terbaru blog aku ni. Ha... aku bagi amaran. Jangan kutuk ye. Ni adik aku buat (Domo Arigato Gozaimas, dik). Dia berpenat2 buat, so, jangan kutuk2.

Sebenarnya, aku nak buat sendiri, tapi aku tak reti. Aku memang takde basic langsung tentang html @ yang sewaktu dengannya. Yang aku tahu tentang komputer hanyalah Ms Office je. Yang lain, aku tak pernah usik pun.

Aku suruh adik aku ajar. Tapi, dia memang takde bakat langsung jd cikgu. (Heee... ;-) jangan mare ye, Ijah). Aku terpengung2 tengok dia buat. Dia klik sana klik sini. Tengok2 dah berubah bentuk. Last skali, dia makin pandai, aku terus tak pandai2. But, aku akan explor sendiri. Aku akan cuba klik sana klik sini untuk buat template sendiri. Biar le lambat. Asalkan aku dapat sesuatu yang baru.

Yeaahh... kehidupan dan pengalaman adalah pelajaran yang paling baik.

0 comments: