CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 15, 2004

Kenapa aku tak boleh buka blog aku?

Blogger ade masalah ke?

Atau komputer ni yang ada problem?

Atau aku yang tak pandai?

Atau...

Atau...

Hidup kita ni dikelilingi oleh pelbagai persoalan. Berpunca dari sesuatu masalah atau perasaan ingin tahu. Nak buat disertasi master pun kena soal banyak. Nak buat tentang apa? Apa masalah sebenar sehingga muncul tajuk tersebut? Apa persoalan yang akan dikemukakan dan dijawab? Apa objektif buat disertasi tu? Apa... Apa... Apa...?

Dan mengapa sampai sekarang ni, aku masih buntu untuk mencipta tajuk disertasi. Proposal dah kena siapkan sebelum exam bulan depan. Weehhh... tak sampai sebulan lagi. Kenapa dengan aku ni? Dah tak larat nak fikir ke? Atau tak tumpu fikiran terhadap pelajaran?

0 comments: