CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 01, 2004

30 Ogos 2004

hmm… aku dah agak dah. Hari ni, mesti ramai anak murid aku yang tak datang sekolah. Hanya 4 orang dari 18 orang murid aku yang hadir. Dah le aku ade tetamu kat rumah yang aku tinggalkan sendirian, tambah lagi dengan murid yang sedikit, mood aku untuk mengajar terus hilang. Cikgu-cikgu tadika semuanya takde arah nak mengajar. Persetujuan dibuat, kumpul semua murid yang ada, nyanyi bersama, bercerita, mengikut arahan-arahan guru, dan belajar pengetahuan am. Hari ni, murid-murid tak pegang pensel pun. Cikgu pun blur ;-D

10.30 pagi, aku dah minta balik (awal sejam dari masa tamat belajar). Aku tinggal murid-murid aku kat cikgu-cikgu lain. Aku pegi enjoy dengan tetamu aku yang datang dari Penang. Heee... sekali sekala daa ;-p

0 comments: