CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 01, 2004

Lama betul


Last sekali aku update blog ni, 15 September yang lepas. Hari ni dah 1 November. Maknanya, lebih kurang 46 hari aku tak jenguk blog ni. Hmm... biasanyanya angka 40 dan ++ ni banyak yang tersirat di sebaliknya.

Kata orang...
Kehidupan bermula pada usia 40 tahun
Simpang malaikat 44
Tandas tak dibuka pintu lebih 40 hari, jadi tepat syaitan beranak pinak
Subuh berjemaah 40 hari berturut-turut, mendapat ganjaran dari Allah
Pantang perempuan bersalin, 40 hari

Hmm... dan pelbagai lagi. Jadi, ape yang tersirat di sebalik ketidak 'update' an blog ini selama 46 hari? Ntah le... ade sape2 nak bagi komen?

Aku exam pada 11, 18 dan 22 Oktober yang lepas. Sebelum tu aku sibuk menyiapkan assignment untuk dihantar sebelum exam. Ditambah dengan sedikit masalah hati. Mood untuk pegi lab komputer dan bertenggek surf internet memang terhapus. Lagipun, komputer dah ade kat rumah, cuma takde line nak masuk internet je. Tu pasal, setiap assignment disiapkan kat rumah je.

Alhamdulillah... peperiksaan dah berlalu dengan jayanya. Aku pulak belum tentu dapat jawab dengan jayanya. Kena la tunggu keputusan exam untuk tahu dapat jawab ke tak. Biasa la, kertas jawapan penuh. Betul tidaknya, lecturer le yang menentukan.

0 comments: