CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 18, 2005

Pertama kali

Hari ni, kali pertama aku keluar dengan tunang aku tanpa parent. Tapi tetap ade bodyguard 2 orang. Kali terakhir aku keluar dengan dia, lebih kurang setahun lepas untuk meraikan konvokesyen kami. Masa tu, antara kami hanya kawan yang langsung tak terlintas akan bertemu jodoh bersama. Waktu itu, berborak sakan. Ada aje yang nak dicakapkan, banyak aje perkara yang nak diceritakan.

Pagi tadi hingga petang, lidahku kelu. Aku hanya jadi pemerhati kepada bodyguard aku yang dok berborak sakan dengan tunang aku. Aku gelak kat tempat yang aku perlu gelak. Tapi, kebanyakannya aku hanya tersenyum. Kenape yek??? Aku jadi tak tahu nak cakap ape. Sedangkan kalau dalam telefon, tak cukup masa nak cakap. Tadi, aku rasa malu pun ade, tak terluah ape yang tersirat dihati, rasa macam tak berpijak di bumi nyata. Ha ha ha (^_^) lawak betul. Ntah ape-ape aku ni.

Gembira, suka, bahagia sudah cukup dengan hanya menatap wajahnya, tanpa sepatah bicara. Patut le ade orang yang cukup dengan melihat bumbung rumah kekasih hati. Ini rupanya panahan cinta (^_^)

Bercintakah aku? Tapi, tak salahkan aku sayang pada tunang aku?

Tapi, setelah pertemuan tadi, aku berazam untuk tidak bertemu dengan dia lagi sehingga kami diijab kabulkan. Biarlah perasaan sayang, rindu, malu terluah di alam pernikahan dan membuahkan cinta hebat yang diredhai Allah. Itu impianku.

Ha ha ha (^_^) jiwang karat aku hari ni...

0 comments: