CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 22, 2004

Ishk.. macam mane nie

Ini le kerenah budak baru belajor. Macam mane yek nak buat guest book. Apesal le asyik tak jadi je. Ke aku yang memang salah buat.


honey744

kenapa aku pilih honey 744? Sebenarnye ada sesuatu yang nak aku kenangkan di sebalik nama ini. Aku dilahirkan dalam sebuah keluarga kembangan yang cukup harmoni. Aku amat gembira berada dalam keluarga 744. Kenapa 744? Haa.. ini le sejarah keluarga kembangan aku.

Ia bermula dari sebuah rumah kampung yang bernombor 744. Di sini emak aku dan adik beradiknya dibesarkan. Di sini juga emak aku diijabkabulkan dengan ayah. Di sini aku mula mengenal emak saudara, ayah saudara, sepupu sepapat. Di rumah inilah juga aku pernah melihat adik beradik mak aku bertekak mempertahankan pendapat masing-masing. Di sini aku mengenal erti kekeluargaan yang sangat besar maknanya. Di sini aku mula menilai kehidupan.

Mak2 dan ayah2 saudara aku, aku klasifikasikan sebagai orang2 yang berfikiran terbuka. Setiap kesalahan dimaafkan dan sentiasa digalakkan untuk memperbaiki kesilapan. Aku gembira, walaupun aku tak mampu menjadi rakan-rakan baik sepupu2ku kerana jarak memisahkan, tapi mereka menerima aku dengan baik.

Di entry yang seterusnya. Akan kuceritakan peristiwa2 yang memberikan aku kegembiraan sepanjang hidupku dalam keluarga 744..


0 comments: