CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 07, 2005

KB - SA

Hari ini bermula kembali perjalanan hidupku diperantauan selepas menghabiskan cuti raya bersama keluarga tercinta. Cuma, title aku telah berubah. Daripada cik kepada puan. Bermakna tugas dan tanggungjawab aku juga bertambah. Kalau seminggu yang lepas, tanggungjawab aku berkisar sebagai anak, pelajar, dan tenaga pengajar, kini bertambah 1 lagi, sebagai seorang isteri.

Alhamdulillah, aku telah selamat diijabkabulkan dengan jejaka ketentuan Allah untukku pada 3 November 2005, jam 9.55 mlm, dengan sekali lafaz. Letih kerana tugas-tugas mengemas. Gembira kerana segala perancangan berjalan lancar. Terharu kerana ada yang sudi memperisterikan aku yang serba kekurangan ini.

Terima kasih buat mak dan adik-adik yang telah bertungkus lumus sepajang majlis pernikahanku. Bantuan dan jasa kalian tidak terbalas. Hanya Allah yang akan memberi ganjaran setimpalnya. Maaf dipohon dari mak kerana pelbagai peringkat dalam urusan perkahwinan honey membuatkan mak rasa susah dan letih.

0 comments: