CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 15, 2005

Akhirnya...

Ha ha ha... (^_^) aku tak start study lagi. Dari buka mata pagi tadi, aku dok mengadap komputer. Bila la nak start study ni??? Tapi, aku gembira sangat saat ini. Aku dah dapat cari sesuatu. Mencari "bahagia abadi" yang dah lama aku tercari-cari, terjenguk-jenguk.

Buat Syakirah, pelajarku di KPMB, terima kasih atas ucapan selamat. Saya juga doakan Kira berjaya dalam pelajaran dan dalam menempuh susah senang kehidupan. Kira, hidup tak semudah dan seindah yang kita rancangkan dan impikan. Namun, apa sahaja rintangan yang bakal kita hadapi, jangan berputus asa. Suka dan duka itu satu lumrah dan nikmat yang Allah berikan pada kita. Saya juga pernah gagal dan sedih. Tapi saya jadikan ia sebagai satu pengalaman manis dalam kehidupan. Yang mengajar saya menjadi semakin matang dengan kehidupan. Setiap hari dalam hidup kita adalah proses pembelajaran.

0 comments: