CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 31, 2005

Bersyukurlah

Bersyukurlah orang-orang yang memperolehi nikmat kesihatan berpanjangan dalam apa jua keadaan.

Dua hari ni, aku dirundung selesema @ berair hidung. Puncanya habuk yang berterbangan di dalam rumah. Tengok je habuk yang banyak sudah cukup membuatkan aku bersin. Apatah lagi bila seharian menyapu, mengemop dan mengalihkan barang-barang yang sudah 6 tahun tak berusik.

Aku buat segalanya dengan rela hati, enjoy. 5 minit buat kerja, 10 minit berhenti rehat. Ha ha ha (^_^) Aku terpaksa mengerah keringat aku sorang-sorang bila adik-adik taknak bagi kerjasama. Takpe la. Aku rela. Aku yang nak bernikah, majlis untuk aku, apa salahnya aku bertungkus-lumus lebih dari biasa. Penat tu toksah kira lah. Tapi takpe. Bukan selalu pun.

0 comments: