CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 23, 2006

Di mana Kita?

Al-Fatihah...

Semalam, seorang dari student mak aku pergi menghadap Penciptanya buat selama-lamanya. Pemergian yang tidak disangka-sangka membuatkan setiap hati yang mengenalinya merasa hiba. Apatah lagi mereka yang hampir dengannya. Pasti gagal menahan titisan air mata pilu. Dia sudah ada tempatnya 'di sana'. KIta? Ya, soalan yang perlu ditanya. Di mana kita kelak, setelah Izrail menjalankan perintah Allah agar mencabut nyawa kita?

Aku takut. Takut tak sempat bertaubat. Takut tak sempat mohon maaf dari abang, mak, ayah, dari semua orang yang pernah aku buat kesilapan kepadanya. MAAFKAN AKU. Kupinta kepada semua. Maafkan segala kesilapanku. Kecil atau besar. Sengaja atau tidak. MAAFKAN AKU...

0 comments: