CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 15, 2004

12 Ogos 2004

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE – 47

Honey doakan kehidupan mak sentiasa diredhai Allah di dunia mahupun di akhirat. Terima kasih mak, atas segala kepayahan dan penat lelah dalam mendidik honey dan adik-adik. Telah 47 tahun emak dikurniakan usia oleh Allah. Sepanjang hayat mak, pelbagai halangan dan dugaan yang telah emak harungi. Segala suka duka kehidupan telah emak ketahui hitam putihnya.

Kesabaran mak, kegigihan mak, ketabahan mak, kekuatan mak terlalu tinggi jika dibandingkan dengan honey. Honey, anak mak yang terlalu banyak kekurangan ini, amat berbangga memiliki seorang ibu seperti mak. Keupayaan mak mengharungi 47 tahun kehidupan, menjadi pendorong, sumber inspirasi honey.

Doa honey, kebahagian melingkari kehidupan mak, semalam, hari ini, dan selamanya. Ketahuilah mak, anak mak ini terlalu muda untuk mengerti liku kehidupan ini. Usia yang telah honey lalui dan akan lalui tak pernah terjangkau oleh fikiran. Usahlah mak simpan segala kesakitan yang pernah honey bawa ke dalam hati mak. Maafkan honey yang telah membawa suka duka dalam kehidupan mak. Usah mak putus menasihati, membimbing, menegur honey, kerana diri masih terlalu mentah. Dan setiap saat kehidupan honey amat memerlukan bimbingan dan didikan.

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE – 47, MAK. MOGA HIDUPMU SENTIASA DILIMPAHI RAHMAT DAN REDHA ALLAH.

0 comments: