CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 03, 2006

Tahun Baru

Suamiku mula bertugas sebagai guru hari ini. Abang kata, dia kena mengajar selama tiga puluh jam seminggu. Peerrrgghh... banyaknya. Tentu meletihkan.

Aku masih di KB. Abang dah berada di Triang, Pahang. Hari Ahad yang lalu abang dah bertolak ke Triang. Abang cari rumah dan mula membasuh rumah. Kesian abang kena basuh rumah sorang-sorang. Ape boleh buat. Aku tak boleh ikut lagi. Kalau aku ikut, tentu lebih menyusahkan. Sebab, masa abang pergi hari tu, rumah takde lagi. Abang cuma menumpang tidur di rumah bujang. Sampai hari ni, abang still tumpang rumah bujang sebab rumah yang akan kami duduki belum ade letrik dan air. Daripada menyusahkan abang nak memikirkan tempat tidur untuk aku, baik aku tinggal di KB dulu. Lagipun, barang banyak. Tak muat kereta kalau pegi satu trip. InsyaAllah, hari Selasa depan aku pegi dengan mak dan ayah membawa barang yang banyak.

Lama juga aku tak update blog ni. Kesempitan masa sebab kehidupanku berulang alik ke hospital. Di tambah pula aku demam seminggu yang lalu. Dah lama juga aku tak demam teruk. Minggu lepas, aku demam teruk sampai tak boleh bangun. Sakit seluruh badan. Alhamdulillah... hari ni dah semakin pulih. Cuma hidung je tersumbat. Selesema...

0 comments: