CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 22, 2005

Boringnye...

Aku boring duduk kat rumah. Sebelum ni aku pernah cakap kat abang, aku nak jadi suri rumah untuk sementara. Aku nak rest dulu. Taknak kerja lagi. Bila dah puas duduk rumah, baru nak kerja. Abang kata, abang benarkan dan galakkan aku kerja. Sebab, katanya, dia tahu aku takleh duduk diam kat rumah. Aku tetap dengan kedegilanku taknak kerja lagi buat sementara waktu.

Ha hah aha... Sekarang rasakan!

Baru je 2 hari aku duduk rumah. Aku dah rasa boring gile. Takde orang nak cakap ngan aku. Dengar radio, tak mampu menghilangkan kebosanan aku. Setiap ketika aku menunggu abang balik. Aku nak berborak. Nak cakap-cakap. Patut le ade orang yang biasa bekerja dan bersosial mendapat tekanan kemurungan bila menjadi suri rumah sepenuh masa.

Hari ni, aku buat kerja ntah ape-ape. Aku memperabiskan bateri kamera abang dengan snap scene2 yang aku rasa nak snap. Nak tengok kerja ntah ape-ape aku? Boleh... boleh... Lawati le My Love's Fotopages
.

0 comments: