CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 28, 2006

Kembali Bersua

Lama betul tak menulis. Kekadang tu, jenguk jugak blog ni. Tapi tak berkesempatan nak update, sama ada masa yang singkat atau takde mood nak mengarang.

Alhamdulillah, sekarang keadaan aku stabil. Aku punya selera makan dah bertambah. Makan sikit-sikit. Tapi cepat betul rasa lapar. Kembung perut tu biasa. Seksa jugak. Tak makan, lapar. Makan pulak, rasa sebu perut.

Dalam post yang terdahulu, aku ade kata aku nak bekerja. Tapi, nampaknya hasrat aku masih terkubur. Dan aku terus menjadi penanti setia di rumah. Pengurusan sekolah tak amik guru ganti. Takpe lah... Cuma yang aku takut, kehidupan aku memanjang di rumah akan menyebabkan aku menjadi seorang yang pasif, tak aktif, malas. Malah setakat ni, semangat aku untuk menulis disertasi master merudum. Baca dua tiga muka buku, berhenti tengah jalan. Bilalah aku nak siapkan master aku ni???

0 comments: