CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 01, 2004

Ready dah ke?

Aku boleh selamba je mengadap komputer ni, padahal sat lagi ade kelas pukul tiga. Aku kena present pulak tu. Isshhkk.. aku ni, biar betul. Dah ready sangat ke? Ntah laa... aku pun tak tahu. Dari segi pembacaan, memang le tak begitu banyak. Sebab, makin aku baca, makin aku tak faham. Yang penting point yang aku nak sampaikan masa present nanti, aku dah siapkan.

Ni le kali pertama aku melabuhkan punggung di kerusi depan komputer di library ni. Sebelum ni, tak pernah berkesempatan. Sama ada dihambat waktu, atau kerana orang tak putus-putus dok mengadap komputer ni. Apa pun, nikmat yang aku dapat hari ni, aku gunakan sebaik mungkin. Tapi, sayangnya, aku tak dapat nak buka blog sendiri. Ape masalahnya, aku tak tahu.

Terima kasih kepada sesiapa sahaja yang memberi perangsang dan nasihat. InsyaAllah, aku akan terus berusaha untuk lebih berhati-hati dengan dunia pada masa-masa akan datang. Kesilapan, sesat, kesususahan merupakan pengalaman berharga yang mengajar kita semua untuk hidup dengan lebih baik.

0 comments: