CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 26, 2009

Itu Ini, Begitu Begini

1) Beberapa hari lagi 'Aqilah genap berusia 3 tahun. Wah... dah besar anak kesayangan bonda ni. Mulut pun dah semakin keletah. Start bangun pagi hingga tidur semula, tak berhenti bercakap. Tak pe... penghibur hati semua yang mendengar. Kalau bonda tak dengar suara 'Aqilah, terasa risau menyapa hati. Takut takut 'Aqilah tak sihat.

2) Doa bonda moga kehidupan 'Aqilah dirahmati, diredhai oleh Allah di dunia dan di akhirat. Dan Allah menunjukkan jalan yang lurus buat bonda dan ayah bagi mendidik 'Aqilah menjadi anak yang solehah.

3) TAHNIAH dan SELAMAT PENGANTIN BARU khas buat adikku, Harizah binti Sazali dan pasangannya Khairul Hadi bin Shaari yang telah selamat diijabkabulkan pada 24 September lalu. Moga kalian berbahagia hingga ke syurga dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

4) TAHNIAH buat sepupuku, Kak Dilah dan Alma yang sedang berbadan dua. Kak Dilah mengandungkan anak ke 3 dan Alma mengandung anak ke 2. Anak ke 2 Kak Dilah dan anak pertama Alma sebaya dengan 'Aqilah. Ini membuatkan keinginanku menambah ahli keluargaku semakin membuak-buak. Apapun, segalanya atas ketentuan Allah.

0 comments: