CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 28, 2006

Air Dah Keluar

Terima kasih to Kak Dillah atas sokongan moral dan ilmu yang diperturunkan. Pagi ni aku bangun nak bersahur, aku rasa macam ade keluar sesuatu masa dok dalam bilik air. Keluar dari bilik air, aku bersin, ade cairan hangat mengalir ke hujung kaki. Alamak. Aku dah nak beranak ke? Patut le aku rasa perut lain macam. Nak kata nak buang air besar, tak jugak. Nak kata sakit sesangat tak jugak. Ntah le.

Pagi ni, aku dah solat Subuh. Dah baca Surah Maryam. Ya Allah permudahkanlah kelahiran babyku ini. Sekarang dok tunggu mak hantar adik-adik gi sekolah. Pastu baru hantar aku gi hospital. Abang kat Triang, on d' way balik KB pagi nie. Masa keluar air tadi, berdebar gila aku. Sekarang dah tenang sikit.

Doakan segalanya dipermudahkan dan selamat.

0 comments: